25 Aralık 2009 Cuma

Çekiliş Sonuçları

Katılan herkese çok teşekkür ediyorum. 42 geçerli katılımcı ile gerçekleşen bu etkinlikte dediğim gibi 2 kazanan oldu. Çekiliş sonucunu belirlemek için ben de Random.org sitesini kullandım. Farklı düşüncelerim vardı ama bir dahakine inşallah.

Resimdeki siyah simli şık etolü kazanan sevgili KATYA GÜLER oldu. Blogu burda. Harika el emekleri var. Katyacım tebrik ederim. Paketini bugün iş çıkışı kargoya veriyorum.

İkinci isim ise sevgili UZMANAMATOR. Blogu da burda. Çekilişe başlamadan dediğim gibi kazananın istediği renkte örüp kargoya vereceğim. Uzmanamatorum, rengini seçersen pazartesi kargoya teslim olurum.
Katılan herkese tekrar teşekkürler. Bir başka çekilişte görüşmek üzere.. : ))
Yeni yıl sizlere sağlık, huzur, mutluluk getirsin insallah.

9 yorum:

  1. Eneeee duy duy daha gözlerim açılmadı çayımı monitöre püskürtcem valla şimcik :)
    Çok mutlu oldum ya renk seç demişsin ne bileyim elinde olan renklerden ben sana sayayım sen elinde olandan örüverirsin masraf etme tekrardan,
    turkuaz mavi ,gri,siyah,beyaz,kırmızı,bordo,mor
    bunlardan hanginden varsa elinde ondan yap canım sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  2. : )) güldürdün beni. afiyet olsun. tamam canım, ben şu yün hurcuna bakayım o zaman. bak gri yok, onu yeni kullandım. : )) en garantisi beyaz var, sıralamaya göre bakayım. : )
    güle güle kullan arkadasım. yeni yılda da şansın hep bol olsun insallah.

    YanıtlaSil
  3. Canım ya bişey rica etsem blog arşivini ya da etiketlerini pasaj ının hemen altına koyuversen bulana kadar çok zorlandım valla göz önünde gezintide daha kolaylık olur sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. KATYA GÜLER ve UZMANAMATOR' u tebrik eder hediyelerini iyi günlerde, sağlıkla kullanmalarını dilerim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. arkadaşları tebrik ediyorum gülegüle kullansınlar..selamlar..

    YanıtlaSil
  6. kazananlara tebrikleeeeeeeeeeeeeer

    YanıtlaSil
  7. Nurcanım,söylecek kelime bulamıyorum,çok duygulandım şimdi.Çok teşekkür ederim.Etolünü daima saklayıp kulaklarını çınlatacagımdan şüphen olmasın.Sevgiyle kal.Kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Kızlar hediyelerinizi güzel günlerde kullanın. Sevgili Nurcanın sevgiyle ve çok güzel ördüğüne eminim.

    YanıtlaSil
  9. tebrik ederim arkadaşlar... uzmanamator sabah sabah beni de çok güldürdünnnn :)

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...