23 Aralık 2009 Çarşamba

Sinangille yine kek yaptım.



Sinangilden gelen paketimi ve yaptığım ilk keki paylaşmıştım sizlerle. Alişle alışverişe çıktığızda minik kek kalıpları görüp aldım. Eve gelince de denemek istedim hemen. 12 tane minik kalıp vardı. hamur arttı. büyük kalıbın kenarına koyup pişirdim. pişerken de alttaki resimdeki şekli almış.
Bu kek de ilki gibi hindistan cevizli. Unun özelliğinden geliyor. bitinceye kadar hindistan cevizli yaparım artık. Daha sonra sıra fındıklıda. Bir paketten 4 kek yapabiliyorsunuz.
Denemeyen varsa, alıp deneyin bence.

3 yorum:

  1. NEFIS GÖRÜNÜYOR BACıM SABAH SABAH IŞTAHıM AÇıLDı :)

    YanıtlaSil
  2. Sinangil bana paket göndermedi yastayım çok üzgünüm.Keke tövbe ettim.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...