14 Aralık 2009 Pazartesi

Hediyelerim Var.

Yeni blogları tanımaya devam ederken Uzmanamatörle tanıştım. Bloğuna gitmişken sayfasındaki yarışmaya da katıldım. 3 boyutlu resimlerden eklemiş, içinde ne olduğunu soruyordu. ben de çok severim onlara bakmayı, bakarken eğlenirim.. atladım tabii hemen. 7 kişinin doğru bilmesi ve 7 kişinin hediyelerin sahibi olacağı yazıyordu. 7. kişi olamamışım ama ilk bilen olmuşum. heyecan ve merakla bekliyorum. gercekten süpriz oldu benim için. Teşekkürler uzmanamatör.. Bu sabah mailleştik, güzel olacağına inandığım bir blog arkadaşlığı daha başlıyor..


Geçen hafta Ayçanın haftalık olarak düzenlediği yarışmadan bahsetmiştim. Başladığı günden beri bende katılıyorum. Vee geçen haftanın talihlisi ben olmuşum. Kötü bir hafta sonu geçirsem de bu haftaya güzel başladım. Dilerim hep böyle devam eder. Ayça çok teşekkür ederim..

1 yorum:

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...