14 Aralık 2009 Pazartesi

Sinangil'den gelen Paketim


Sinangil..
Cumartesi annemdeydim. aksam eve geldiğimde Aliş almış paketi ama açılışı bana bırakmış. O kadar güzel görünüyorlardı ki, denemek için sabırsızlandım. Ekmek unları da var içinde. Sırf bu yüzden ekmek yapma makinası almayı düşünüyorum. Bu sabah da ECE'de gördüm, makinayla nefis ekmekler yapmış.


Tropik aromalı hindistan cevizli olan kek unundan denedim. 1 paketten 3-4 kek çıkıyor. Üzerinde farklı tarifler de var.


tarifi not almadım ama isteyenler için yazarım buraya..

işte bu da benim kekim. Üzerinde yer alan ilk tarife göre yaptım. Hindistan cevizini çok sevdiğimden ilk onu denedim. Kokusuyla tadıyla çok güzeldi. Sizler de istermisiniz, size de ikram edeyim..

3 yorum:

  1. güle güle yiyin inşallah. kek süper görünüyor. yaaa ben hiç bu kadar güzel kabarık kek yapamadım. inşallah makineyle başarırım. ellerine sağlık.bide bişey sorucam sinangil bu hediyeleri nasıl yolluyor. yada bana neden yollamıyor

    YanıtlaSil
  2. Bayan blogcularda bu Sinangil denemelerini okuyup duruyordum.En son sende de okuyunca dayanamadım bende mail attım.
    Bakalım ne olacak.
    Çok marifetli değilim ama 10 dakikada mikrodalgada süper kabarmış kek yapabiliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. hindistan ceviz aromalı kek unu benim çok ilgimi çekti..markete gittiğimde bulabilirsem hemen alacağım bu markadan..tavsiye için çok teşekkürler..bu blog sayesinde haberim oldu benim de..

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...