14 Mayıs 2013 Salı

Keçeden Çiçek Taç Modeli

Keçeden Çiçek Taç Modeli

Selamlar herkese,
İnsanın biraz da kendi elinde sanırım, nasıl bir ruh hali içinde olacağı. Maşallah diyelim, popo mopo ne varsa kaşıyalım iyiyim, iyiyiz biz. Omzumdaki yükleri atıp, beni mutsuz eden herşeyden güzelce bir silkelendikten sonra güzel geçiyor günlerim. Bi nevi bahar temizliği yaptım. Yazı özledik o ayrı bir konu. Mayıs geldi geçiyor sobalar kurulu hala.
Hava sıcakken örgü yapamıyorum pek. Tamamlamam gereken lifler ve oğlumun tığ işi battaniyesi var. Serin akşamlarda keçe siparişlerim el verdiği sürede onları tamamlamayı düşünüyorum. (inşallah : )) )
Keçe taçlar yapmaya devam ediyorum. O kadar cici kızlar var ki, arkadaşında gören ister oldu..
Bir kaç gündür uykusuzum, keçe işlerini yetiştirebilmek adına birazcık uykumdan feda etmem gerekiyor. Bir de film izlemeye fena alıştım. Kitap okudukça insan daha da okumak ister ya, filmler de ona benzedi. Tavsiye edeceğiniz film varsa yazın bana, olur mu?
Dilerim insanların yok yere ölmediği yarınlarımız olur.

1 yorum:

  1. çocukların "ben de isterim" dediği kadar var, çok güzel, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...