4 Aralık 2009 Cuma

Üretimdeki Örgülerim


İp: Alize Şekerim Bebe (402-desen 4)
Şiş:4 numara

Evdeki yün depomun resmini eklemiştim. Yünleri paketlerken yarım örgülerimi de ayırıp tek tek poşetlemiştim. Daha iyi oldu. Gözüme gözüme batıp duruyorlar artık. Bu yelekte onlardan biriydi. Dün akşam yün ararken beni ör diyen bakışlarına dayanamadım ve aldım elime. Bu aksam biter insallah. Merakla düğmelerini bile diktim. Araba resmi var üstünde. Erkek bebek için olduğundan saç örgüsünü ikili yaptım bu sefer. Roba yapımını burda resimlerle anlatmıştım.

Bir diğer yarım ise, sökmeli etolüm. Bir önceki resimde ışık dolayısıyla gri gibi çıkmıştı. Resmi yeniledim. Siyah simli yünle örüyorum. Sökme kısmına kadar ördüm. Hafta sonu biter bu da..
Tığla yaptığım bebek yeleğinden sipariş aldım. Hafta sonunun örgüleri belli oldu böylelikle.

1 yorum:

  1. canım maşallah makina gibi örüyorsun aman nazar değmesin :) dikiş biliyor muyum diye sormuşsun valla ne kursa gittim ne birinden gördüm heves benimkisi öyle kara düzen gidiyorum

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...