23 Kasım 2009 Pazartesi

Yün dükkanı açsam mı acaba?




Evdeki yünlerim. Hafta sonu hepsini biraraya topladım. Yarım kalan örgülerimdeki 2 yün hariç yün almayı düşünmüyorum. Tabii çok üzüldüm bu kadar yün varken yüncüden poşet poşet yünle dönüyor olmama. Ama adına ne denir bilmiyorum, almadan da duramıyorum. Ne zaman başladığımı bile hatırlamadığım o kadar yarım örgüm varmış ki, şaşırdım kaldım. Onları da tek tek poşetledim. Sırayla tamamlarım insallah. Resimlere baktıkça Aliş kızmakta haklı diyorum. Ama sen yine de duyma kocacım bunu, olur mu?


5 yorum:

  1. GEL BERABER AÇALIM BEN DE DE İKİ O KADAR VAR.BU YAŞTA BEN DE HER GÜN LAF İŞİTİYORUM EVDE BİZE YER KALMADI DİYE.BİR KİTAP BİRDE YÜN ALMAYA BAYILIYORUM KENDİMDEN GEÇİYORUM ADETA.KOLLARA KUVVET,YA BAŞKA ŞEYLERE PARA HARCASAYDIK BİZİMKİLER YARARLI HARCAMA HİÇ OLMAZSA

    YanıtlaSil
  2. ay nurcan abla pes
    bukadar tahmin etmiyordum
    dün bende de aynı iş wardı
    yatağın altı stok olmuş
    ben ce de başka ip alma sen
    evi yüncü dükkanına çewirmişsin zaten :)

    YanıtlaSil
  3. pelin:)
    isim yazmayı unuttum da...

    YanıtlaSil
  4. nurcan valla al benden de o kadar bir araya getirelim nine sen ben sanal bi dükkan mı açsak acaba.. aslında fotoğrafı görünce kıskandım bende bu kadar yok diye :))) zaten moralimde bozuk ki sorma alizenin batik desenli angorasına ulaşamıyorum çok beğendiğim bir renk vardı dur bakayım senin yünleri iyice inceleyeyim arasında var mı :)) gerçekten sanırım bu bi hastalık adı da olsa olsa örgüyünümania olur... bizde örgüyünümanikler oluyoruz :))

    YanıtlaSil
  5. canım arkadaşım, güzel düşünceli arkadaşım benim... ben şimdi çarşıyı bi daha karıştıracağım yine bulamazsan senden isterim :)

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...