20 Kasım 2009 Cuma

Bitmesi gereken örgülerim


Hafta sonuna 3 örgü seçtim yarımlarımdan.. Kırmızı olan Damson Şalım. İkinci ip yetmeyince vakit bulup 3. ipimi alamadım. Bu akşam alıp bitirmeyi planlıyorum. son 2 sıra kalmıştı.
Mavili olan arkadasımın oğlu Kaan' a ördüğüm kazak. Kollarını küçük örünce sökmek zorunda kaldım. Sökülen ipi nedense öremiyorum tekrar. Araya daha fazla zaman girmeden bitirmem lazım onuda. Yoksa kenarda kalacak..
Diğeri de son başladığım robası saç örgülü yeleğim. Resimdekinden biraz fazlasını ördüm. Dün işten çıkınca uykuyu seçtim örgü yerine. Fazla ilerleyemedi.
Abartma dediğinizi duyuyorum ama olurda bunlar biterse Forumdan Serpil abla harika bir bebek yeleği örmüştü. Yakadan başlanan. Ondan örmek istiyorum.
Hepinize mutlu hafta sonları diliyorum..

2 yorum:

  1. Şu andaki yarım işlerim blog sayfasını doldurur inanın Sizlere kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. selam birşey sormak istiyorum şu yan tarafta ördüklerim kısmını nasıl sitemize ekliyoruz acaba

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...