12 Mart 2013 Salı

Keçe Kapı Süsü ve Duvar Süsü

Merhabalar,
Güzel, mutlu bir hafta diliyorum herkese.
Biraz ara verdim yazmaya. Oysa ne kadar çok örgü-keçe birikti sizinle paylaşmak istediğim.
Lif siparişi almıştım, 7 tane lif ördüm, aynı renk model olunca tekrar olmasın diye eklemedim. İlk yaptıklarımı paylaşmıştım. Şimdi sonuncusunu örüyorum.
Hafta sonu iki gün ard arda doğum günü vardı. Çarşıya çıkma imkanım olmadı. Bir de hazır elimden süsleme işi geliyorken para verip de bir şeyler almak istemedim açıkçası.
Kısa zaman diliminde Eymen'in 1.yaş günü partisi için hazırladım bu kapı süsünü. Kuzey'in Eymen'e doğum günü hediyesiydi. Resmini bile aceleyle çektim. : ))
Kuzey de kendisine istedi arabalı olandan. İlk fırsatta ona da yapmam lazım.

Ertesi gün Beril'in ilk yaşını kutladık. Onun hediyesini yaparken Kuzey yardım etti bana.

Beril'in keçeden kapı süsü vardı, onun yerine ismine özel keçe duvar süsü yapmaya karar verdim.
Eymen ve Beril'e nice sağlıklı yaşlar diliyorum.

2 yorum:

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...