18 Şubat 2013 Pazartesi

Lahana Lif

Lahana lif diğer adıyla çiçek lif ördüm. Sevgili Kutsev abla blogunda resimli ayrıntılarıyla anlatmış, tekrar yazmıyorum. Örmek isteyenler Kutsev ablanın blogunda yapılışını bulabilirler.

İp olarak Nako tercihim yine. Nako Bonbon Lif İpleri.

Elimde biten örgülerimi bir tekstil firmasında çalışan kızlara gönderdim, beğenip alırlar belki diye. Bu liften de göndermiştim bir tane, 4 kişi daha istemiş.

Örmesi keyifli, bitince seyretmesi daha da keyifli olan bu lifleri örmek isterseniz yapılışı burada,
Benim vaktim yok ama benim olsun derseniz de mail adresim:  alisnur@gmail.com

Keyifli bir hafta olsun inşallah.

4 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar elelrine sağlık fırsat bulursam bende aynısından yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çabuk biten keyifli bir model, tavsiye ederim.

      Sil
  2. ben de çok beğeniyorum bu lif örneğini elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...