12 Kasım 2009 Perşembe

Mim Zincirine Katılıyorum


Resimdeki Efe. Melisadan sonra ikinci köpeğimiz.
Sevgili Bahar'dan gelen mim var. Cevaplayalım bakalım..
1) BLOĞUNA NEDEN BU İSMİ VERDİN?
Aliş, sevdiğimin, eşimin, asabi kocamın adı. Nur'da en çok babacığımın kullandığı ismimin ilk 3 harfi.. : )) alisnur oldu böylelikle..
2) BLOĞU YAZARKEN ATTIĞIM STAR TİRİBİM.
Aslında cok yoktur ama her yazımda resim olmalı. Bu yüzden sanırım her yeni yeni bir örgü ile çıkıyorum blog sahnesine..
3)EN SON ALDIĞIN GARİP ŞEY?
Altın Örgü de bayram için hediye çekilişi yaptık. Amasra'dan aldığım ceviz kıracağına halen tuhaf bakıyorum. Adamlar düşünüp de yapmışlar.. Helal olsun yani.. Artık ceviz kabukları dağılmayacak..
4) ŞEKER GİBİ OLDUĞUN ANLAR
Genelde sinirli değilim. O hakkı Aliş fazlasıyla doldurduğundan bana dengeyi kurmak için sakinlik kalıyor.. Ama elimde şişlerim yünlerim varsa, sorulan zaman bu zamandır. bir de yüncüdeyken. Çıkamıyorum malesef ordan..
5) ARKADAŞIM SORMAYIN DEDİĞİNİZ ŞEY
Şu an yok aklıma gelen.
6) AYNAYA BAKINCA GÖRDÜĞÜM
Uyumak istediğim..
7) KENDİNİ OKUTAN BLOG
Stil Direktörü, Lacheen ve örgü ile ilgilenen bir çok blogu takip ediyorum. Takip ettiklerim Blog listemde yer alıyor.
8) BU BLOG SAHİBESİ NERELERDE GÖRÜNÜR?
Yüncülerin olduğu mekanlar, o mekanlar..

Birkaç gün öncesinde http://orgucinivehobileri.blogspot.com/ dan mim gelmişti. Sinir oluyorum mimi. Tek başlıkta toplayıp öyle cevaplayayım..
Dediğim gibi çabuk sinirlenmem aslında ama..
Yalan söylenmesine ve bir öyle bir böyle konuşan insanlara sinir olurum..

Ben de isteyen herkesi bu iki konuda mimliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...