4 Ocak 2012 Çarşamba

Lady Hats (Resimli Anlatım)

İpim: Alize Burcum Klasik
Şiş: 6 numara.
28 ilmekle başladım. 8 haroşa + 12 düz + 8 haroşa olacak şekilde.
6 sıra sonunda düzleri kestim.

Bir sonraki sırada 12 ilmek çıkarttım. Aynı işlemi tekrar uyguladım.

Bu şekilde 19 dilim yaptım.


Haroşanın bir kenarından ilmek aldım. 76 ilmek var şişimde.
15 sıra düz ördüm.
8 sıra, 2 ters 2 düz lastik ördüm.
Tersleri ve düzleri keserek 1 ters 1 düz lastiğe çevirdim. Şişimde 38 ilmek kaldı.
5 sıra ördüm. İki ilmeği bir örerek kestim. 19 ilmek kaldı.
Aynı işlemi tekrar uyguladım. 10 ilmek kaldı.
Keserek dikip bitirdim.
Ravelry'e de ekledim.
Herhangi bir yerde paylaşırken lütfen sayfamın adını yazınız. Yapmak isteyenlere kolay gelsin.
Modelden Sipariş alıyorum. alisnur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda almak isteyenler için emeksensine de ekledim.

Bakın burda da sizlerin ördükleri var. : ))

28 yorum:

  1. Tebrik ederim güzel tasarım olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş canım, ben de örmek istiyorum inş. Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ve şık olmuş ellerine zevkine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok değişik olmuş.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Saç örgüsünün birlikte örüldüğünü düşünmüştüm fakat yanılmışım, çok ilginç ,süper bir tasarım olmuş,facebook hesabın varsa ordan dükkanının reklamını yapmalısın ,daha çok alıcıya ulaşırsın,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. ÇOK GÜZEL OLMUŞ BERENİZELİNİZE SAĞLIK YALNIZ SAÇ ÖRGÜSÜNDEN SONRA 15 SIRA ÖRDÜM DİYE YAZMIŞSINIZ BEN ORAYI ANLAYAMADIM İPİMİ FALAN ALDIM ORAYI ANLARSAM HEMEN BAŞLIYCAM YARDIMCI OLURMUSUNUZ TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ellerinize saglik bol kazancli bir yil dilerim arkadasim.bende sayenizde yeni bir bere yaptim cok begendim bizlerle paylastigin icin tesekkur ederim hayirli geceler dilerim sevgiler:))

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş anladığım kadarıyla yapımı da çok zor değil yapılacaklar listesine alındı..çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. harika goruntulemıssın bana hedıye gelmıstı bu bere :))

    YanıtlaSil
  11. Denedim..Harika Görünüyor:) daha cok anlatimli örgüler koyun firsatiniz oldukca tabi. sayenizde annemin beceriksizsin diye imalarindan kurtuldum:)

    YanıtlaSil
  12. merhaba ,harika bir model, hemen hayal ettim kızıma kırmızı bir atkı bere takım yapsam bundan diye,çok teşekkürler paylaştığınız ve ayrıntılı anlatımınız için.elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Gringots, ellerine sağlık şimdiden. Annen sen daha çok yapasın diye söylüyordur.. : ))

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Romantikbutik, kırmızı renginden ben de öreceğim. yüncümü ziyaret etmem lazım.

    YanıtlaSil
  15. merhaba anlatımlarınızla bende lila rengini ördüm çok güzel bir model tşkler

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,bereyi çok beğendim,ellerinize sağlık..bende kızıma yapmak istiyorum..ama anlayamadığım nokta saç örgüsü nasıl oluştu,yardımcı olursanız çok mutlu olurum.. Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  17. bu bereyi hanım eli örgü dünyasında görmüştüm çok beğenmiştim ellerinize sağlık demekki sizin sayfanızdaymıştı.Süper olmuş...

    YanıtlaSil
  18. ellerinize sağlık, blogunuzu gezdim ve bu bereyi cok begendim, evde de alize burcum klasik mor renkli ipim vardı:) hemen örmeye başladım, ve bitirdim bile:)galiba oldu becerebildim sayenizde:) simdi sadece dikmek kaldı:) anlatım için cok tesekkür ederim. yeni bere modellerinizi bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  19. ne kadar güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuş hemen deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  21. Blogunuzdan çok faydalanıyorum bende yaptım bu bereden ama resimlemeyi unutmuşum gelinim yabancı anlatmayla anlamayınca sizden kopyaladım ama belirtim size ait olduğunu hakkınızı helal edin...

    YanıtlaSil
  22. I Like your hat very much
    Sue
    in England

    YanıtlaSil
  23. bereniz çok güzel olmuş ellerinize sağlık bende örmek istiyorum fakat af buyrun saç örgü yerini nasıl tutturduğunuzu anlamadım onun hakkında bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  24. bereniz çok güzel olmuş ellerinize sağlık bende örmek istiyorum fakat af buyrun saç örgü yerini nasıl tutturduğunuzu anlamadım onun hakkında bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  25. Ilk ilmekleri hep o ormeden mi aldiniz benimki kivrildi hep oyle yapim da

    YanıtlaSil
  26. şu anda bende başladım örüyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...