31 Aralık 2009 Perşembe

Yarışma Sonucu: Alize & Burda Dergisi Örgü Yarışması






Daha önce BURDA bahsetmiştim. Alize & Burda dergisi ortak bir işe imza atmış ve yarışma düzenlemişlerdi. Gönderilen örgüler ihtiyaç sahibi çocuklara dağılacak.
Hediyeler ise:
  • ilk 100 kişiye Alize Örgü iplikleri

  • ilk 10 finaliste Alize hediye sepeti ve Burda dergisine 1 yıllık abonelik.


Yukarıdaki resimler ve sertifika bana dün akşam geldi. Burdaki 5 şişle ördüğüm beyaz patiklerimle yarışmaya katılmıştım. İlk 100 kişi arasına girdiğim için 10 adet yün, 2 adet son çıkan Alize Dergileri, duvar takvimi, ajanda, 2 adet kalem ve sertifika vardı.

Dilerim yeni yıl da bu kadar güzel gecer. 2009' u geride bıraktığımız şu günlerde o kadar güzel haberler, hediyeler alıyorum ki, aman nazar değmesin. : )

Sevgili baharın gönderdiği deniz temalı atkı beresi ilk 10'da. Baharcım seni tebrik ediyorum. Diğer isimleri ise bahar eklemiş. Burdan bakabilirsiniz...

Huzurlu, sağlıklı, mutlu bir yıl diliyorum.

11 yorum:

  1. wow, gerçekten iyisin bu konuda be Nurcan:D tebrik ederim canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canı gönülden tebrik ediyorum, harika haberler, harika hediyeler...

    Umarım yeni yılda da her anın mutlulukla, sağlıkla sevdiklerinle birlikte geçer :)

    Sevgiler,Ayça

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim. mutlu ve iyi bir yıl dilerim

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederim. mutlu ve iyi bir yıl dilerim

    YanıtlaSil
  5. Umutlar sarsın dört bir yanınızı mutluluklar serpilsin etrafınıza yeni gelen yıl size ve sevdiklerinize sağlığı , huzur u sunsun her daim.
    MUTLU YILLAR
    Sevgilerle … SeViL :…

    YanıtlaSil
  6. KUTLARIM ÇOK ÇOK.BÜTÜN İSTEKLERİNİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİ İLE SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler mutlı yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  8. tebrikler canım güle güle kullan benimde paketim geldi :))

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ediyoruz, ne güzel haberler bu böyle
    Mutlu yıllar diliyoruz

    YanıtlaSil
  10. hepinize çok teşekkürler. mutlu huzurlu bir yıl olur inşallah. ben çok güzel hediyeler aldım bu yeni yılı karşılarken. sizler için de öyle olsun olur mu?

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...