12 Haziran 2012 Salı

Çift Kişilik Örgü Battaniye

Örgü örmeyi seven herkesin evinde bir yün yığını vardır, koltuk altlarında, hurçlara tıkılmış, gardrobun en uç köşesine kocalardan saklanan yün stokları.

Dün akşam iş yerinden arkadaşıma gittik Kuzey'le iş çıkışı. Örgü muhabbeti yapılması kaçınılmaz elbette. Evde olan yünlerini, yetmediğinde de biraz satın alarak, biraz da komşulardan toplayarak bu hale getirmiş. Tabii ondan beklediğim bir sonuç değildi, şaşırdım, okursan kızma bana. : )) 

Kare motifler örmüş, haroşa modelinde. Siyah iple çapraz dikerek birleştirmiş. Daha sonra saten bir kumaşa getirmiş terzi tanıdığı. 
Hadi evde kalan iplerinizi çıkartın şimdi. Artan yünleri en güzel değerlendirme yöntemi.

12 yorum:

  1. biraz yün ve bolca sabır gerekli bu işler için. Ben biraz sabırsızım, bir türlü bitiremiyorum malesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük örgüleri ben de çok yapamam ama fırsat oldukça parça parça örülebilir sanki. Havalar şimdi çok sıcak, bu günlerde daha çok tığ örgüsü yapıyorum ama önümüzdeki kış düşünebilirim, en azından Kuzey'e yaparım. : )) Oğlumsuz da cümle kuramıyorum. : ))

      Sil
  2. ÇOK GÜZEL BİR BATTANİYE OLMUŞ.KALAN YÜNLER İÇİN İYİ FİKİR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz bitsin de "birlikte örelim" düzenleyelim, kıyıda köşede kalan yünler değerlenmiş olur böylelikle.

      Sil
    2. neden insan örgü örmek için kışı bekler bir türlü çözemedim bende kışın örmeyi severim yazın elime bile almam :D

      Sil
  3. bolca sabır isteyen bişiy bu ya.. ama çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle sabır işi, ama aynı zamanda bitiremeyebilirim ben de. : ))

      Sil
  4. Ay çok iştah kabartıcı bir model. ip almalıyım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yetmediğinde bana söyle. yarımlardan gönderebilirim.

      Sil
  5. Basit ve çok güzel.Aferin arkadaşına Nurcan.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba acaba kac numara şiş ile örmus arkadasiniz cok merak ettim bende yapmak istyrum da tunus işi baktim bilmiyom bu daha xok hosuma gitti sanki

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...