19 Haziran 2012 Salı

22.ay

Kuzey 22 aylık ve ilk kez, tam 22. ayını bitirdiği dün akşam, çişini tuvalate yaptı. : )) Harika bir haber öyle değil mi? Aylar öncesi başladı söylemeye ama doktoru henüz erken dediği için başlamamıştık deneme yapmaya. Evde tadilat olma ihtimaline karşın da ertelemiştim biraz. Çok mutlu oldum, aynı sevinci babasından da bekledim ama "sen ne diyosun" şeklinde ilgisiz bir bakış atarak tepkisini gösterdi. Biz anneler fazla mı abartıyoruz diyen varsa, hiç kabul etmiyorum, abartmıyoruz, onlarla anı doyasıya yaşıyoruz. : ))

Ormanı çok seviyor Kuzey, piknik alanı var evimize yakın, bu noktadan sonra geri dönüyoruz, inat edip dönmüyorum dediği anlardan bir kare..
Yerden taş topluyor, dal alıp onunla geziyor ortalıkta. Hemen hemen her akşam gidiyoruz, ardından spor sahası var, orda yürüyüş yapıyorum, bakalım ne derece faydası olacak bana. (-8 i görmem lazım.)

Erkek çocuğu anneye düşkün olurmuş! Kocaman bir yalan. Tamam, beni çok seviyor, canım annem diyor, sarılcam diyor, öpüyor-kokluyor ama babasının yaptıklarını yapıyor. Neymiş balık tutacakmış, bahçemizdeki otları kendince deniz yapmış, orda çok istavrit varmış, oltasıyla onları tutacakmış. Ahh bi de tatlı istavrit diyor ki.. Yok yaa, ben babasına bu kadar aşık olmamıştım. Evlat aşkı başka birşeymiş. Allah dileyen, isteyen herkese nasip etsin inşallah. Annesi gibi örgü örmeyecek elbette ama ne bileyim babası olmadığında "Benim Alişim yeeerrde?" diye soruyorsa, babasıyla ırmak kenarına ya da top oynamaya gittiklerinde "Benim Nurcan annem nerde" diye sorabilir dimi ama. Evet, bana Nurcan demeyi bıraktı. Şu anda Nurcan anne diyor. : ))

Boyu uzadı bu ay, uzun kollu kıyafetlerinin kollarını çekiştirip duruyor, t-shirtlere hızlı geçiş yaptık, alıştı biraz. Evde kanatlı karıncalar vardı, onlar mı ısırdı, yoksa ormanlarda gezerken başka bir şey mi ısırdı bilmiyorum, iki kulağının arkası, sağ bacağı ve alnında iki yer kızardı, şişti. Cildiye polikliniğine getirdim, "Nazlı teyze, karınca ısırdı ayağımı" diyerek kendisi anlattı derdini. : ))
Son bombası ise fotoğraf makinamı kırdı, çalışmıyor artık, servise göndermem lazım, kimbilir ne zaman gelir, dünyanın da parasını isterler şimdi. Yenisini şu an almam mümkün değil. Dün o kadar moralim bozuktu ki, bugün daha iyiyim ama alışmışım her an resmini çekmeye.
Doğum günü için planlar yapmaya başladım şimdiden. Arefe gününe denk geldiği için bayramdan sonra yapmayı planlıyorum, ilk hafta sonu. Sürekli gittiğimiz piknik alanında olsun instiyorum. Çocuklar pinyata ile eğlensin istiyorum. İlk doğum gününde gelemeyenler de gelsin istiyorum. Kalabalık, güzel bir gün olsun Kuzey için.

13 yorum:

  1. Tebrik ederim Kuzeyi aferin ona. Darısı bizim başımıza bu tuvalet konusunda:) Vallahi kimde okusam dua ediyorum

    Bencede abartmıyoruz biz anneler. İstediğin gibi yaşa o anları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım. Çok sık gitmek istiyor, hoşuna gitti. değişik bir ortam olarak görüyor. darısı başınıza inşallah.

      Sil
  2. tebrıklerrr kuxeyeeee masalah ona ne guzel zorlnmadan aferın ona:)) bencede anneye duskunluk yalannnn :)) cunku baba oyuncu gezdrmececı tasımacacı:)) anne gıydırmececı uyutmamacı yedrmececı e hangısı cazıp:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni ikna eden cümle de bu oluyor zaten, besle kargayı, oysun gözünü diyorum ama napsın çocuk, yemek uyku üst bas değiştir, baba ohh, keyifle gezsin oynasın. : ))))

      Sil
  3. çişimiz tubalette kakamız tubalette.. aferin benim kuzeyime..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bir kez söyledim Kuzeye o şarkıyı, halen tv izlemediği için pek haberi yok pepeden falan. bir kaç kez izlemiştir sadece. Dün aksam pepe tuvalete yapıyo diyo bana. : ))

      Sil
  4. I do agree with all of the concepts you have introduced to your post.
    They are really convincing and will certainly work. Nonetheless, the
    posts are very quick for beginners. May just you please extend them a
    little from next time? Thanks for the post.
    My page - #Milupa Karışık Bitki Çayı Gece

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim Kuzey'i tuvalet konusunda :)) nice mutlu aylarınıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. 2 yaşa az kaldı ya, heyecan dorukta.

      Sil
  6. Ne güzel olmuş tuvalete oturması... bence de hiç abartmıyoruz... Çocuklarımızla ilgili olmak abartmak değil ki , babalar biraz ilgisiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devamı da gelir inşallah değil mi? sürekli soruyorum, çiş yaparken de çok komik. ikimiz de çok gülüyoruz.

      Sil
  7. tuvalet macerası başladı ha.. çok güzel.. bizdede baba çok ilgisiz yada öyle görünüyor...
    çok şeker bir çocuk buya maşallah....
    banada beklerim..

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...