7 Haziran 2012 Perşembe

Kitap: Aşkın Gözyaşları

Fadiş ablanın bana gönderdiği kitapların üçüncüsü elimde.
Sinan YAĞMUR'a ait, Aşkın Gözyaşları.
İlki Küçük Mucizeler Dükkanı, harikaydı, hiç bitmesindi. Devamı niteliğinde kitapları ilk fırsatta alacağım.
Sadece Seninim, güzeldi, onu da keyifle okudum.

Aşkın Gözyaşları, ne bileyim iki gündür elimde ama daha açıp okumadım, okusam mı okumasam mı diye gidip geliyorum, belki birazdan bu olumsuz tavrı kenara bırakıp başlarım.

Okuyan var mı? Tavsiye edecek, beğenen?

4 yorum:

  1. ben okuyorum şu an diğer kitaplara göre ağır ilerliyo ama oku yinede.değişik bi konusu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başladım bakalım Gonca. beklediğimden hızlı ilerledim. : )

      Sil
  2. Mevlana, Tebrizli Şems, kimya Hatun..Hepsini okudum..Bayıldım, hayata daha farklı bakmaya başladım, maneviyatım yükseldi, çok mutlu oldum..Son kitabı Veysel Karani'yi okumak ilk isteğim..Şiddetle tavsiye edilir yani..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. en az senin kadar beğenirim ben de inşallah. Bu arada bahçene bayıldım. çok güzel görünüyor hepsi.

      Sil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...