15 Kasım 2011 Salı

Futbol Topu Bere


İp: Nako Vizon (siyah ve Beyaz)
Tığ: 3 numara
Şiş: 5 numara

Burda BiryudumHobi'de gördüm. Bayram tatilinde ördüm oğluma. Şimdilik ona büyük oldu. : ))
Önce tığla motifleri yaptım. birleştirdim şemaya göre. Daha sonra ilmek alarak 2 ters 2 düz lastiğini ördüm. Misinalı şiş olsa daha güzel olur lastik kısmında. Ben şişleri aramaya üşendiğimden 2 şiş kullandım. siyah olduğu için dikişler belli değil ama şimdi elimdekini yaparken misinalı şişlerle yapacağım..
evet, o kadar yarım dururken hediye bere başladım bu modelden. Pembe- Beyaz olacak bu sefer..

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. oglusuna pek yakismis canim ellerine saglik ,iyi günlerde giyinsin

    YanıtlaSil
  3. nuray abla, çok teşekkürler.
    nurhan ablacım, çok teşekkür ederim. Özledim seni.

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...