22 Kasım 2011 Salı

BÖ! Turkcell 2011 Blog Ödülleri

Siz halen oylarınızı kullanmadınız mı yoksa?
Oylama süreci başladı. Her kategoride 3 oy hakkınız var. Oy kullanabilmeniz için http://www.blogodulleri.com/ 'a üye olmanız gerekiyor. 2 Aralıkta oylama bitecek.

Aile Bloglarında çok zorlanmadım, 3 oy hakkım olduğu için bloglarını hemen hemen her gün ziyaret ettiğim blogları seçtim. Sevgili Deryaze, Sevgili Blogcuanne bunlardan ikisi.
Hobi bloglarında ise oldukça zorlandım. O kadar güzel işler çıkartan bloggerlar bir aradaki seçemedim bir türlü. 3 oy yetmedi ama yapacak bir şey yoktu.
Diğer kategorilerde henüz oy kullanmadım.

Sizlerde desteklerinizi eksik etmeyin olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...