5 Ekim 2012 Cuma

Yakalı, Saç Örgülü Süveter

Ravelry'de Felipe diye bir model var, ne zamandır beğenirim, örmek isterim.
Aldım elime şiş - yünü. Sonuç Felipe modeline hiç benzemedi ama çıkan sonucu hem ben hem de Kuzey çok sevdik.

Elimde yünleri gördükçe "Anne, bana ne örüyorsun?" diye soruyor artık. Bal oğlum benim.
Dün akşam 25 aylık süreçte ilk defa ayrı bir gece geçirdik. Dedesi ve annanesiyle köyde kaldı. Çok zor bir akşamdı. Bu akşam geri gelecek, nasıl özledim. Allah kimseyi evlatlarından ayırmasın inşallah.


Şiş no: 6 numara

7 yorum:

  1. ellerine sağlık cok güzel olmuş banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, ugrarım mutlaka

    YanıtlaSil
  3. ben hiç beceremiyorum bu örgü işlerini

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık :)
    nilhan hanım üzülmeyin yalnız değilsiniz...

    YanıtlaSil
  5. işte ben tam da bunun için varım. : )))
    isteyin öğreteyim, ya da sipariş verin öreyim. : ))

    YanıtlaSil
  6. amin canım.bu arada süveter süper olmuş.

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim Tülin ablam.

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...