2 Nisan 2010 Cuma

Bebek Şekeri Seçimi


Henüz erken belki. Ama ilerleyen günlerin örgü örmek açısından daha zor olma ihtimali ve sıcaklar düşündürüyor beni. O kadar bebek şekeri yapıp da Kuzey'ime hazır almak hiç de içime sinmez. Arkadaşımın oğlu ve sipariş olarak bir kaç arkadaşa minik patiklerden örüp süslemiştik. Kuzey' e patikten yapmak istemiyorum. Aklıma ilk gelen model Ravelry'de gördüğüm resimdeki eldivenler. Poşet içerisinde şekerlerini de koyup, üzerindeki karta Kuzey'in bilgilerini yazarak süslü sepetimize koymak. Ayy hayali bile çok heyecanlı. Sağlıkla gel aramıza emi oğlum..

Fotograf ve model burdan.




Bir başka model de emzikler. Bugün burda gördüm. Yapılışı eldivene oranla daha çok oyalar ama görsel olarak çok güzeller..

Bu çok cici tulumlu modeli de burda gördüm.

Gün içerisinde ve kesin bir karar verene kadar araştırmaya devam..

Diğer yaptığım bebek şekerlerini burdan görebilirsiniz..


GÜNCELLEME YAPACAK OLURSAK..
Patik yapmak istemiyorum demiştim öyle değil mi, büyük konuşmuşum yahu.. Paşa paşa yaptım valla minicik minicik patikleri.
Burda başlarken çektiğim resimleri, burdan bir kısmını, ve burdan da son halini görebilirsiniz.. 3-5 patik ayırdım. Kuzey için ileride anı olacak devasal kolimizde yerlerini aldılar..

3 yorum:

  1. Sevgili Nurcan Kaya güzel anne adayı,, bunların hepsi çok şeker seçmezi zor hakikaten sizde karışık yapın olmazmı acaba takdir sizin yinede. Bizim zamanımızda böyle sepet hazırlanmazdı ne güzel yenilikler geldi.

    Güzellikler sizinle ve ai,lenizle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. slm arkadaşım bebek şekerlerine bayıldım hepsi birbirinden güzel kızımda bebek bekliyor cinsiyeti belli olunca bende kısmetse yapıcam paylaşımın için teşekkürler sevgiyle sağlıkla kalın..

    YanıtlaSil
  3. annesinin minik kuzusu inşallah sağlıkla gelir dünyaya :)) bebek şekerleri çok şirin canım

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...