16 Ekim 2012 Salı

Mucizeler Dükkanına Dönüş

Biraz önce son satırlarını okudum, bitmesin diyerek, sonunu merak ederek.
Okurken bazen üzüldüm, bazen de karakterlerle birlikte mutlu oldum.
Keyifle okudum.
Kitabın sonunda yazarın yeni kitabının ilk bölümüne de yer vermişler ama hangi kitabı yazmıyor. Bilen varsa yazabilir mi?
Birkaç tane daha olsa bu kitabın devamı aynı keyifle okuyabilirim.
Bitince elim boş kaldı, yeni bir kitap bulmalıyım şimdi.

4- Mucizeler Dükkanına Dönüş
5- ?

Güncelleme: 5 - Gül Liman Oteli' ymiş. Teşekkürler.

7 yorum:

  1. Merhaba,
    Yazarın bundan sonraki kitabı"Bahçemde Yeşeren Umutlar" ve son kitabı da "Gül Liman Oteli" keyifle okudum bende, keyifli okumalar diliyorum size de...

    YanıtlaSil
  2. Bahçemde yeşeren umutları bundan önce okumuştum. Öyleyse Gül Liman Oteli olmalı. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. ben bu serinin ilk kitabını okumuştum çok severek

    devam edicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendim okuduğum gibi arkadaşımı da zorladım. ilkini bitirmiş. okudukça gönderiyorum ona.
      keyifli okumalar.

      Sil
  4. son kitabı gül limanı oteli nurcancım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım. ilk fırsatta almalıyım.

      Sil
  5. Bir Yumak Mutluluk ta var. Onu da okudunuz mu?

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...