10 Nisan 2013 Çarşamba

Park Günleri Başladı

Nisan ayı ve sonrasını seviyorum. Hava ne çok sıcak ne de çok soğuk olmayacak bana göre. Kuzeyden önce daha çok yürüyüş yapardık, şimdi büyüdü, bebek arabası istemiyor, yorulunca da kucağa gelmek istiyor, az değil 14 kilo oldu, uzun vadede taşımak zor. : )) Çoğu yere arabayla gidiyoruz, bu da ekstra alınan kilo demek tabii. Yakında yine bu blogda diyet günlüğü tutmaya başlarım.
Oğlumla gidilebilecek mekanlarımız belli, bizim işten çıkış saatimizde köyden geliyor, hemen parka gitmek için hazırlanıyoruz. Sevdiği parkta çay-kahve içilebilecek yerin olması benim için avantaj olsa gerek. O oynarken ben de el-işi yapıp kahvemi yudumlayabiliyorum.

Benim sevdiğim hava malesef Kuzey' e pek iyi gelmiyor. Bir sıcak bir soğuk derken yine hasta oldu. Ventolin almaya başladık. Yeni evimize çıkınca azalır inşallah bu hastalığı. Sürekli ventolin alması da iyi bir şey olmasa gerek.
Sağlıklı mutlu ve en önemlisi hep söylediğim gibi huzurlu yarınlarınız olsun inşallah..

4 yorum:

  1. Kuzey'e geçmiş olsun inşallah biran önce iyileşir.
    bu arada böyle serin havaları bende çook seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Havalar düzelse paşa da düzelecek inşallah ama kış geri geliyor baksana..

      Sil
  2. ilk önce geçmiş olsun benim oğluşumda hasta ve yaklaşık 1 haftadır ventolin kullanıyoruz son 2 gündür sanırım yan etki sinir yaptı sürekli huysuz. bol bol ıhlamur içirin iyi geliyor ve ayakaltına sırtına vicks sürün. tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huysuzluk durumu kesinlikle ilaçtan. Bizde de durum aynı. Size de geçmiş olsun

      Sil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...