5 Nisan 2013 Cuma

Keçe Çerçeve Magnet - Kuzey

Uzun zamandır aklımdaydı, oğlumun ilk vesikalık resmi için keçeden çerçeve magnet yapmak. Her yaptığım onun olsun, sadece ona özel yapayım istiyor.. 

Bana çekmiş, küçük şeylerle de mutlu olmasını biliyor oğlum, bakalım bunu görünce ne tepki verecek..


Üst kısmını açık bıraktım, istenildiğinde resim değiştirilebilir.
Arka kısmı için kalın keçe kullandım. Buzdolabına yapıştırmak için de reklamcıların kullandığı magnetten faydalandım. : ))
Ben güzel bir hafta geçirdim, güzel havaların hepsini değerlendirip oğlumla parkta bulduk kendimizi.
Bugün de güzel olacak gibi, dün akşam tamir olan bisikletimizi de alıp gideriz yine parka. 
Hafta sonu bahçe işleri var, çimenler nasıl uzadı, belki bu sene çiçek de dikerim.. Gerçi köpeğimize ve özellikle Kuzey'e bu konuda güvenemiyorum. İkisi de çiçekleri dalında değil, kopmuş haliyle seviyorlar.

Güneşli, keyifli bir hafta sizlerle olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...