1 Eylül 2009 Salı

Motif aparatıyla Gelin Şalı


Motif makinamı kare ve yuvarlak iki tane almıştım geçen sene. Teyzemin kızı için gelin şalı yapmaya karar verdiğimde sıra geldi nihayet kullanmaya..

İp: alize angora gold simli. 55 renk numarası.
Bartında yok malesef bu alizenin iplerinden. Görümcem getirmişti bize geldiğinde.

80 tane motiften yaptım.. 5 x 16 sıra şeklinde. Kenarlarına tığla örümcek yapıp uçlarına yine tığla mini mini ponponlar yaptım.
Ayrıntılı resimlemeye çalıştım, takıldığınız yer olursa sorabilirsiniz.
Satın almak, sipariş vermek isterseniz de mail adresim alisnur@gmail.com
uygun fiyata yardımcı olurum. En geç 1 haftada teslim edebilirim.

7 yorum:

  1. bende bu güzel şaldan etkilenip motif makinası aldım bir iki denemeden sonra sanırım yapmasını öğrendim hatta o kadar kafama takmışımki bu gece rüyamda sizinle tanışıyordum :)) bu arada iç ve dış halkaları kaç kat yaptınız acaba ve kaç ip gitti

    YanıtlaSil
  2. Allah Allah motif aparatı ilk defa duydum görüntü tek kelimeyle mükemmel bazı insanlar doğuştan yetenekli galiba tıpkı senin gibi canım.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel, hafif ve çok lezzetli bir dizi.
    Joana

    YanıtlaSil
  4. Çok zarif olmuş Nurcan'cım, ellerine sağlık. Ben de örmek için aparatı ve ipi almıştım, hala nasip olmadı. İnşallah bir gün örerim:)

    YanıtlaSil
  5. Ben bunu üçgen yapmak istersem nasıl birlestiricem?

    YanıtlaSil
  6. Ben bir günde elli adet çıkarıyorum motiff çok kolah

    YanıtlaSil
  7. Ben günde elli adet çıkarıyorum motif çok kolay ya

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...