23 Eylül 2009 Çarşamba

Bir Model Daha


Resim: http://www.osinca.ru/ adresinden alınmıştır.
İp:Nako Pırlanta
Şiş: 5 numara

80 ilmek başladım.
1.sıra: 1 kenar ilmeği + 4 düz (2li saç örgüsü için) + 2 ters + 4 düz (2li saç örgüsü için) + 2 ters + ..................... + 1 kenar ilmeği
Arkası: 1 kenar ilmeği + 4 ters + 2 düz...................+ 1 kenar ilmeği
3.sıra: 1 kenar ilmeği + saç örgüsü 2+2 çeviriyoruz.. + 2 ters + saç örgüsü çevir 2+2 .........................1 kenar ilmeği
Saç örgüleri 2 sırada bir çeviriyoruz.

Orjinaldeki modeli yapamadım.. Ben de daha önceden ördüğüm boleranın örneğini koydum. Aynı modelden bebek süveteri de yapmıştım.

ORJİNAL MODELİ UYGULAYAMADIĞIMDAN MOR BOLERANIN AJURLU ÖRNEĞİNİ YAPMIŞTIM.
O MODELİN ANLATIMI:
Saç örgülü lastikten sonra iki haroşa sıra daha örüyoruz.
Sonra modeli düz yönünden kurmaya başlıyoruz.
1.sıra : "3 düz + 3 ilmeği beraber ör (kes) + 3 düz + 1 çoğalt + 1 düz + 1 çoğalt (şişe ip dola) " sıra sonuna kadar " " içindeki kısmı tekrarlaarkası: ters örgü
2.sıra: "2 düz + 3 ilmeği beraber ör (kes) + 2 düz + 1 çoğalt + 3 düz + 1 çoğalt (şişe ip dola) " sıra sonuna kadar " " içindeki kısmı tekrarla
3.sıra: "1 düz + 3 ilmeği beraber ör (kes) + 1 düz + 1 çoğalt + 5 düz + 1 çoğalt (şişe ip dola) " sıra sonuna kadar " " içindeki kısmı tekrarla
4.sıra: "3 ilmeği beraber ör (kes) + 1 çoğalt + 7 düz + 1 çoğalt (şişe ip dola) " sıra sonuna kadar " " içindeki kısmı tekrarla
Bu ajurlu olan kısmın anlatımı..
Ben sıra başında ve sonunda ilk ve son ilmekten önce/sonra birer ilmek çoğalttım.
üçgen görünümünü vermek için.
Bu ajurlu sıralar bitince 6 sıra düz örgü yaptım.
Sonrasında yine 2 haroşa sırası ve ajurlu modeli yeniden uygula..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...