14 Aralık 2012 Cuma

Keçeden Oyuncak Çıngırak Zar

Maillerle ve yorumlarla bana destek olan, moral vermeye çalışan herkese teşekkürler..
Bu duruma alışmam gerekecek sanırım. Dün itibariyle Bartın'da da kar başladı, şu an dışarıda güneş olsa da soğuk buralar. Oğlumu sabahın körü denilecek saatte sıcacık yatağından kaldırıp, otobüse bindirip köye göndermeye kıyamıyorum. Gelmedi dün akşam eve, annanesiyle birlikte uyudu. Soğukta üşütüp hasta olmasın diye özlemine razı geliyoruz. Havalar ısınana kadar bu şekilde devam edecek sanırım.

Keçe işlerine başlamadan önce bu oyuncağı örgü ile yapmayı çok istedim oğluma. Ne sıra geldi ne de vakit bulabildim örmeye. Ani bir kararla yapmaya karar verdim. Kuzey'e de süpriz oldu. 
"Anne sana kaç geldi" diye favori oyun ve oyuncağımız oldu bu zar.
Yapmak isteyenlere nasıl yaptığımı anlatayım.

Malzemeler
6 adet istediğiniz büyüklükte kare kesilmiş renkli keçe
1-6 arası sayılar (beyaz renk keçe kullandım)
Süpriz yumurtadan çıkan plastik
ve bir kaç adet boncuk (Nohut-fasulye bile olur, maksat ses çıkartsın : )) )
Elyaf / Silikon / Pamuk

Sayıları kare kestiğimiz kumaşlara yapıştırıyoruz ya da dikiyoruz. Ben dikmeyi tercih ettim. Ardından kareleri birleştiriyoruz. En son kısmı dikmeden içini silikonla dolduruyoruz ve içini boncuk koyduğumuz süpriz yumurtadan çıkan plastiği de koyup kalan kısmı da dikiyoruz.

Ben bunu yapamam, vaktim yok, sevdim, çocuğumunda olsun derseniz mail adresimi biliyorsunuz artık.
alisnur@gmail.com
Keyifli bir hafta sonu diliyorum herkese. Akşama oğlum gelecek ben mutluyum, yarın da canım arkadaşımla buluşma günümüz. E, daha ne olsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...