19 Aralık 2012 Çarşamba

1 Yaş V Yaka Süveter


1 yaş için hediye süveter.
Evde kalan son ipler de bitiyor, bir yandan seviniyorum yeni ip alabileceğim diye, bir yandan da üzülüyorum, varlıklarına alışmışım. : )

Son günlerde hala iyi değilim. Aklım oğlumda. İyi bakıldığına kesinlikle şüphem yok ama sanki daha iyi şartlar sağlayabilir miyim oğluma diye düşünmeden de edemiyorum. 

Boş durmuyorum, bir yandan örüyorum, bir yandan keçe işleri. 
Üstümdeki negatif elektriği atar atmaz eski neşeli halimle dönerim yine.

1 yorum:

  1. Allah yardımcınız olsun neşeniz geri gelsin inşallah:) mor renge bayılıyorum ve buna da bayılıyorum...Bi bebeğim olsa kaçırmazdım..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...