6 Nisan 2012 Cuma

Bal Kavanozum Ece'den..


Sevgili Ece'den gelen hediyelerim. Hediye çekilişi düzenlemişti, sonra az olduğunu düşünerek ileri bir tarihte yapmaya karar vermişti. Ben de bloğumda duyurdum diye bana geri dönüş yaptı. İstersen içinden beğendiğin varsa göndereyim sana diye. Nasıl bir inceliktir, o günden beri teşekkür ediyorum, tekrar teşekkür ederim. Saat ve pembe küperler hoşuma gitmişti. Hemen kargoya vermiş.
Fotoğraf makinam abimde. Sağolsun doktor beyin telefonuyla çektim. : ))
Ece, teşekkür ederim, keyifle kullanmaya başladım.
Ece'nin blogu burda.

2 yorum:

  1. gönlün kalsaydı çok üzülürdüm canım. Seni mutlu ettiysem ne güzel amacıma ulaşmışım... kal canım sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolasın arkadaşım, gercekten mutlu oldum.

      Sil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...