9 Mart 2012 Cuma

Kuzeyin Çocukları için elele (1MK-SİNOP)


Merhabalar,
Daha önce 1Milyon Kalem'in düzenlediği bir çok ekinliğe katılmıştım. Maile gelen bir yardım talebini sizlere aktarıyorum.  Sayfasındaki yazıya buradan ulaşabilirsiniz.
Sağlıklı yarınlar diliyorum herkese.

Dünya kadınlar gününde birmilyon kalemden anlamlı bir kampanya daha.
 Sinop'ta bir kadın öğretmen çocukları için çırpınıyor. Biz neden o eli tutup, destek olmayalım.

Uzaklarda bir öğretmen bize fısıldamış. Kadın yüreği, öğretmen yüreği çocuklarını sarıp, sarmalamak istemiş. Yetemiyorum, yetişin demiş.Öğretmenler bilir ki; eğitim sevmektir, sarmaktır hayata insan kazandırmaktır. Bilgiyi insan için, iyiye, güzele ulaşmak için kullanmaktır.

Birmilyon kalem ailesi şimdi de Sinop'ta. Kadınlar gününde kuzeyden (Sinop Durağan'a bağlı Kaplangı köyü ilköğretim okulu'ndan) gelen çağrıya kulak verip, biz hep buradayız diyoruz. Haydi birmilyonkalem, haydi blog dostları, haydi kadınlar, erkekler, insan dostlarımız çocuklar için bir kez daha el ele...


Sizlerden çocuklarımız için mont, ayakkabı ve  bol bol kırtasiye malzemesi istiyoruz! Biliyoruz ki bu iyilik yolculuğunda da bizlerlesiniz. Desteğinizi bekliyoruz. Kırtasiye dışındaki gönderiler için lütfen bizimlebirmilyonkalem@gmail.com adresine mail atarak beden ve ayakkabı ölçüsü alınız.
Kırtasiye vb. gönderileriniz için: 
Kaplangı köyü ilköğretim okulu müdürlüğü 
Sinop / Durağan
 
adresini kullanabilirsiniz.

1Milyon Kalem editörleri adına

Erkan BAL



Not: Tüm kampanyalarımızda olduğu gibi kullanılmış ürün kabul edemiyoruz


1 yorum:

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...