6 Mart 2012 Salı

Karmakarışık bir post : )

Merhabalar,
Günlerdir pek ses vermiyorum değil mi?
Oğlumla çok güzel bir hafta sonu geçirdik. Pazartesi sabahı biz işe gelirken sanırım onun etkisiyle çok ağladı arkamızdan. Bu sabah biraz daha iyiydi. Büyüdükçe yokluğumuzu daha çok hissediyor.
Yeni bir bakıcı abla bulduk gibi Kuzey Paşa'ya. Henüz tam anlamıyla olur diyemesem de, anlaşabilecekmişiz gibi. İş çıkışı Kuzeyle ilk kez görüşecekler bakalım.
Örgülerim tüm hızıyla devam ediyor. Çok tatlı bir kıza bolero örüyorum. Sipariş almıştım. Rengi de modeli de çok güzel. Bitmek üzere.
Oğlumun atkısı da elimde. Biraz ondan, biraz bundan devam ediyorum örmeye.

Dün akşam etamin aldım. Oğlumun odasına pano yapmak istiyorum. Bugün, gün boyunca çarpı işi panolara baktım durdum. İşte bu diyebileceğim bir model bulamadım. Ne çıkacak ortaya merak ediyorum ben de.. Hayvan figürleri olacaktır mutlaka. Kuzey çok seviyor, kedi, köpek, kuş.. Hayvansever oğluşum benim.
Bu sabaha karşı bir arkadaşımız doğum yaptı. Miss gibi bebek kokusu.. Akşam görmeye gideriz inşallah.
Artık yaz gelsin diyen milyonlarca kişiden sadece birisiyim. Evimizin bahçesi çok müsait olduğundan bahçe keyfi yapacağımız sıcacık günlerin gelmesini bekliyorum.
Çiçek dikmek için en ideal günler. Bahçe düzenlemesi yapmak lazım. bunun için de bloglarla süper fikirler var. Değerlendirmek lazım.
Keyifli, sağlıklı, huzur dolu günler diliyorum.

4 yorum:

  1. model çook güzel canım
    hadi kolay gelsin sana
    :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. Kasnak komşumdaydı, onu da getirdi. malzemeler tamam, akşama başlarım sanırım.

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım panoya... Çok hoşuma gitti. ben de severim etamini...
    Kasnakla yapamıyorum ben zor geliyo...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce bende kasnakla yapmadım. 2 haftalık nakış kursu maceram var, ordan kalmıştı kasnak. Bakalım sonuç nasıl olacak.

      Sil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...