21 Mart 2014 Cuma

6.Hafta: Durdurun Dünyayı!

6.Hafta: Durdurun Dünyayı!
Belirtiler ufaktan kendini göstermeye başladı, Kuzey de ayak yanması dışında bir durum hatırlamıyorum. Tabii bir de uyku hali. Bu sefer de uyku hali tam gaz devam, hatta akşamları Kuzey'le birlikte 9 gibi uyuyorum, ona rağmen ertesi gün, esnemekten yorgun düşüyorum.
Bir baş dönmesidir aldı başını gidiyor, hızlı hareket eden hiçbir şeye bakamıyorum. : )) Bu duruma oğlum da dahil, hiç yerinde durmuyor ki küçük adam.
Beni ilk hamileliğimde yalnız bırakmayan ayak yanmalarım ise bu sefer de benimle. Mustela'nın kremini kullanmıştım, yeniden alsam iyi olacak.
Doktorumun önerisiyle fasulye büyüklüğünde vitamin desteğine ve folic asitlere başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...