14 Kasım 2012 Çarşamba

Alize Superlana Midi ile Saç Örgülü Bere

Alize yeni bir ip çıkarmış, diğer ipleri gibi bu da çok güzel. Alize Superlana Midi. Kuzeyle hava soğuk diye çarşıya çıkma imkanım olmayınca telefonla sipariş verdim yüncü ablama. Yeğenim sağolsun, alıp getirdi.

Bu modelden 24667545 kez (!) örmüşümdür, blogum şahit. : ))
Burçak tutturmuş bana da öğret. 2 çocukla öğretmek ne mümkün, ha anlamayacağından ya da anlatamadığımdan değil, Kuzey şişleri alır, Buse de ipleri, biz ortada kalırız elimiz boş.

En iyisi evde örüp götüreyim dedim ve Kuzey'in de erken uyumasını fırsat bilip bitirdim.
Güzel günlerde sıcacık kullan inşallah arkadaşım.
İp: alize Süperlana Midi 55 renk numarası
Şiş: 6 numara
Lastik kısmında 4 numara kullandım.
Şapkanın resimli anlatımını burada bulabilirsiniz.

4 yorum:

  1. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık.. çocuklarla iş yapmak çok zor oluyor.. ben sana şaşıyorum valla.. maşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzey alıştı artık, renk seçiyor, sevmediği bir renkse yapmama izin vermiyor, beğenirse bana ne örüyorsun diye soruyor. : ))

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...