21 Kasım 2012 Çarşamba

100 Motiflik Battaniye Etkinliği

Sevgili Alonenes'in düzenlediği 100 Motiflik Battaniye Etkinliğinde ev sahibi bendim geçtiğimiz ay. Bayram tatili girince araya, gecikmeli ulaştı, ben de geç gönderebildim. 
Sevgili Didem abladan geldi ilk motiflerim. İki güzel ip hediyesiyle birlikte. Beni tanıdığı seçtiği ipin renginden anlaşılıyor, kırmızıyı çok seviyorum. Teşekkür ederim ablam.

Bunlar da Kevser ve Aysel'den. Onlar da kırmızıyı sevdiğimi tahmin etmiş olmalılar. : ))

Sarı motifler diğerlerine oranla daha büyükler. Arada kaybolmaz gibi geldi. Evde aynı marka başka renklerim vardı, onlarla birleştirdim, ortaya güzel bir battaniye çıktı. Resmini şimdi eklemiyorum, süpriz olsun.

Geriye bir renk kaldı, mavi. Yalnız siteden renkleri seçerken uyumlu gelmişti ama bir arada içime çok sinmedi. Belki bir kaç renk daha alıp büyütürüm. Bilemiyorum. Son renk gelmeden birleştirmeye başlamadım henuz.
Bu etkinlik bitmek üzere. Bizlere katılmak isteyen olursa yeni bir etkinliğimiz başlayacak, katılmak isteyenler Neslihan'ın bloguna ya da Sercan'ın bloguna yorum bırakabilirler. 

2 yorum:

  1. merakla bekliyorum hemen göster süpriz olanı ve bunun btmişini:))

    YanıtlaSil
  2. orta okul yıllarında bundan yapardık rengarenk beni çokkk eskilere götürdünüz.....

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...