27 Şubat 2012 Pazartesi

Tarihe Not Olsun: "Annemmmm"


Simit satan Kuzey Paşa. MİMİİİTT - TAZE! : )

Kuzey 1 yaşına kadar "baba" demedi. Bana da, babasına hep "anne" dedi. 1 yaşından sonra da "Babacım" dedi. Gece uyandı, babacım diye ağladı, geçen 1 yıla inat.. Babasının da deymeyin keyfine..
Hafta sonunda bol aktiviteli, bol gezmeli 2 günün ardından bana teşekkür etti sanırım. Sarıldı.. "ANNEM" dedi. Döndü babasına, "kıskan" dedi. : ))
Tabii 1.5 yasındaki çocuğa kıskanmayı öğreten kim, yine annesi.. : ))

Bu akşam bir bakıcı adayıyla görüşmemiz var. Dilerim hayırlı olur. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah.

3 yorum:

  1. eyvah eyvah anne baba arasında sıkı rekabet var :))

    YanıtlaSil
  2. merhaba. çok tatlı bir oğlunuz var allah bağışlasın nazarlardan saklasın.benim oğlum henüz 3.5 aylık anne diyeceği günü iple çekiyorum.herhalde çok güzel bir duygu olsa gerek. bartındaymışsınız ben de sinoptan yazıyorum size. sevgilerle..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Düşlerimden inciler, kesinlikle öyle. : )) dilerim Kuzey de Yağız gibi tuvaletini kolaylıkla öğrenir. Şimdiden söylüyor ama biraz daha var sanki tam geçiş yapmamıza.
    Pelin, o kadar güzel bir duygu ki.. hele 2 gündür "annem" diyor ya gerçekten mest oluyorum. Oğlunun adına da kendine de bayıldım. Maşallah Doğaç beye. Sağlıkla büyüsün insallah.

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...