27 Aralık 2011 Salı

Alize Burcum Batik ile Atkı-Bere Takımı

İpim: Alize Burcum Batik
Şiş: 6 numara

Bereyi ( Cabled Baby Hats #3 ) bitirdiğimde eklemiştim.
Ve simdi atkısı da tamamlandı.
Atkının modeli uydurma oldu. : )
2 ters 2 düz lasik basladım.
14 sıra ördükten sonra düzleri ters terleri düz örmeye başladım. Her 14 sırada bir aynı işlemi yaptım.
İki ucunu ponponla süsledim.

Kuzey son iki haftadır hasta. Bronsit ve yetmezmis gibi hastaligi 8 azı dişi birden çıkmaya çalışıyor. Üstteki 4 çıktı. alttakileri bekliyoruz. Geceleri o da uyuyamiyor, bizi de uyutmuyor.
Cuma tekrar kontrolu var. Bir an önce iyileşir inşallah..

4 yorum:

  1. çok geçmiş olsun, salgın var bu ara tüm çocuklar hasta...

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun,dişle birlikte olunca çok zorlamıştır.Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  3. Kuzey için üzüldüm çok geçmiş olsun canım Allah şifasını versin sisinde yardımcınız olsun..Atkı bere takım harika olmuş ellerine sağlık olsun..

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun.İnşallah kısa zamanda iyileşir.Atkı-bere takımı da çok güzel olmuş.Ellerine sağlık Nurcan...

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...