15 Ekim 2009 Perşembe

Yarım Örgülerim (2009 Ekim)

Ara ara gelir aklıma evdeki yarım örgülerim. O kadar yarım örgü varken her yeni gördüğüm modele başlamış bulurum kendimi. Liste yaparım onlara, bazen içlerinden biri şanslıdır ve tamamlanır hiç ummadık anda. İste güncel yarım listem.. İnşallah bir gün tamamlacaklar..
Güncelleme: Bitenleri düzenledim. Linklerini ekledim. Bitmiş hallerini linkleri tıklayarak görebilirsiniz.


Beyaz boleroydu. Daha sonra kullanmasını sevmediğimden hırkaya çevirdim. Kolları örülecek ve fermuar takılacak.

Balıklı battaniye başlamıştık forumda. Aslında bitmesine az kaldı ama araya diğer örgüler girince kaldı kenarda..

Funda için ördüğüm batik şal. 4.şema bitmek üzere. Şu an elimde olan örgüm. Bundan ümitliyim, yarım kalmayacak..
Batik şal günler sonra bitti. Bitmiş hali burda.


Tığla örümcek yaparak ördüğüm şal. Kenarlarına motif aparatıyla bir sıra daha yapmak istiyorum. Nasıl olur bilmiyorum gerçi. Sonra saçakları yapılacak ve bitecek. ama tüm bunlar için ipini almam lazım. iki tane örünce ip yetmedi.
Nerdeyse 1 yıl olacakmış, ama bitti sonunda. Bitmiş hali burda.


Bunlar da şal olacak. Üçgen olur büyük ihtimalle. Sevgili Yeliz gönderdi iplerimi. Denemek için 2 motif yaptım kaldı öylece..
Bunların dışında resimsiz olan ama yarım kalan örgülerim de var elbet.

Oyuncak bebek : Şapkası yapılıp içi doldurulacak.
Oyuncak bebek aylar sonra bitti : ) Bitmiş hali burda.

Siyah hırka: Ön parça ve kolları kaldı.

Bebek mont: Kaan 'a diye başlamıştım, artık ona olmayacağı kesin ama son kolunu da örersem bir bebeğin bu kış üşümeyeceği kesin..
Evde bahar temizliği yaptığım bir gün malesef bu parçayı attım. Baktım 2 yıl geçmiş hala yarım. Artık yarım değil ama evde de değil.

9 yorum:

  1. hepsi çok güzel,Allah kolaylık versin de bitir inşallah...
    Bence siyah şala saçak tak ama öylece bırak ,motif yapma daha şık durur...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim tatesal, kararsız kaldım aslında. motif aparatını kullanmayı ilk ördüğümde öyle yapayım diye düşünmüştüm ama senin dediğin gibi daha güzel duracak sanırım. İplerini alayım da yapayım hemen..

    YanıtlaSil
  3. Balıklı battaniye çok farklı ve güzel
    onu da bitirin lütfen kolay gelsin.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Balıklı battaniye en favorim yarımlarımda. : )) Allah nasip ederse kendi bebeğim için örüyorum onu. Renklerini aliş seçti..
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Balıklı battaniye ne kadar güzelmiş,tek tek örülüyor herhalde,örgüden de çok anlamam ama.Bence bunu önce bitirin,süper birşey olacak.

    YanıtlaSil
  6. sen de benim gibiymişsin benim yarım işleri döksem heralde sayfalar yetmez seninkilere bakınca birden kendi yarım işlerim gözümün önünden teker teker geçtiler:))tek ben değilmişim böyle yarım işleri olan ona sevindim doğrusu:)) bana da beklerim

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım hepside çok güzel olmuş.seni izlemeye aldım senide beklerim

    YanıtlaSil
  8. merhaba örgüler çok güzel bişey sormak istiyorum altın örgü forumuna giriş yapamıyorum şifreyi ve email adresimi kabul etmiyor aslında üye olmuştum ama acaba değişiklik mi var yardımcı olursan sevinirim zühal özgen

    YanıtlaSil
  9. Zuhal merhaba, altın örgü forumunun yönetimi değişti ve üyeler sınırlı artık. yeni kayıt kabul edilmiyor. sevgiler.

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...