24 Mart 2009 Salı

Kulaklı Bere (Resimli Anlatım)

Şiş No:5 numara
Yün: Nako Vizon

7 ilmek başlanır.
1.sıra ters örgü
2.sıra 1 başlangıç ilmeği(ben örmeden alıyorum), 1 çoğalt(şişe ip dola), 1 düz, 1 çoğalt, 1 düz şeklinde tamamlanır
3.sıra hepsi ters örgü
4.sıra 1 başlangıç ilmeği, 1 çoğalt, 2 düz, 1 çoğalt, 2 düz
5.sıra hepsi ters örgü

Çoğaltılan kısımda oluşan delikler 13 sıra olunca çoğaltmayı bitirdim. Sonrası düz örgü.isterseniz sonradan işleme yapın isterseniz ikinci bir renkle çizgiler koyun. süsleme size kalmış..
Kulakların olduğu kızımda ise 7 ilmek başladığımız için 6 dilim oluştu. 1 dilimin olduğu kısmı kesiyoruz. İkinci dilimin olduğu yeri 22 ilmekdi benimki düz örüyoruz.. Sonraki 2 dilim kesiliyor. Alın kısmı olacak olan yer burası. 5 dilim yine düz örgü. 6 dilim kesiliyor.. Düz ördüğümüz yerleri daha sonra iki başlardan da keserek üçgen halini veriyoruz. 5 ilmek kalınca istenilen uzunluktan örüyoruz..
En son tığla kenarlara batarak süslüyoruz.
Bu yaptığım büyük oldu benim. Siz ölçülerinizi kendinize göre ayarlayabilirsiniz.. Büyük dediğim bana tam oldu aslında..
Bu da yarım olan diğer berem..

6 yorum:

  1. SELAM BEN GUNEL ORGUYE YENI BASLADIM BU BEREYI OGLUMA ORDUM GUZEL DE OLDU .COK ANLASILIR YAZMISSINIZ TESEKKUR EDERIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günel merhaba,
      çok sevindim, oğlun güzel günlerde kullansın inşallah.
      sevgiler.

      Sil
  2. merhaba ben bu bereyi 3,5 yaşındaki yeğenim için yapıcm kaç ilmekle başlamalıyım sizce

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    bereyi baş çevresine kadar ilmekleri çoğaltabilirsin. kullandığın ipi bilmediğim için net bir sayı veremiyorum. kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. Meraba eşime yapmak istiyorum bu bereden 3.5 no sisle yapcam kaç ilmekle baslamam gerek

    YanıtlaSil
  5. Meraba bu bereden eşine yapcam 3.5 no sisle kaç ilmek baslamam gerekiyo acaba

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...