22 Ocak 2013 Salı

6 Yaş Çocuk Süveteri - Alize Burcum Batik

Alize Burcum Batik ve 5 numara şişle 6 yaş için sipariş süveter ördüm.

Biteli epey oldu aslında ekleyemedim bloga. Keyfim yok son günlerde. Sürekli örüyorum işten ve Kuzeyden arta kalan zamanda. Yeni bir blog açmaya karar verdim. Sürekli örüyorum da nereye kadar. Hediye veriyorum evde yok yere yer işgal etmesin diye. Uygun fiyata ördüklerimi listeleyebileceğim bir blog olacak. Şimdiden haberini vereyim sizlere.
Bir gün daha bitti.
Yarın bu günden daha güzel olsun inşallah.
Giden enerjim, keyfim geri gelsin lütfen.

1 yorum:

  1. nekadar güzel bir süveter olmus canım ellerine sağlık ..renklerine bayıldım..yakışıklı iyi günlerde giysin..

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...