7 Ağustos 2012 Salı

23.Ay

Doğum gününe sayılı günler kaldı, ben 23 aylık notlarını ancak yazabiliyorum. O kadar çok yoğun geçmiyor günler ama oğlumla dolu dolu, bol inat ona rağmen bol kahkaha eşliğinde geçiyor.
Üstü kirlenecekmiş, çamur olacakmış, çıkmayan leke olurmuş, yapma-etmeler yok bizde. Belki çok serbest büyüyen bir çocuk olacak ama ÇOCUK olarak yaşayacak bu günlerini. Damarına basmadığım sürece aramız iyi. Ama istemediğini zorla yaptırmaya çalışayım, şu anda olduğu gibi yüzümde tırnak izleriyle dolaşırken buluyorum kendimi ya da bana küsmüş bir çocuk oluyor karşımda.  

baba telefonla resim çekerken : ) ben de onları çektim. Kuzey doğduğundan beri babaya aşırı bağımlı. Son günlerde bu beni çok rahatsız ediyor, öyle ki baba olmadan gittiğimiz yerlerden hiç bir şey anlamıyorum, babası arkasındayken bile babam nerde, aliş nerde diye sorar oldu. Biraz ayrı zaman geçirip bağımlılık halinden kurtulması lazım, ama nasıl?

Havayı açık görmesin hemen deniz. İşten eve gelir gelmez "denize gidelim, yüzelim, anne sen de yüz" isteklerini sıralıyor. Denize gidilecek, mangal yapılacak, dondurma alınacak... Kışın işim çok zor. 

Bu ay en büyük değişiklik bakıcı durumu. Artık bakıcı değişmesinden, yenisini aramaktan bıktım(k). Annemle tekrar konuştum ve şimdi oğluma annanesi bakıyor yeniden. Bazen yengemler geliyor, onlar gelemediği zamanlarda içeride kalan yıllık izinlerimizi kullanırız diye düşündük.  

Annemlere gittiğimizde Aliş olmadan uyumuyor, ya da dışarı çıktığımızda daha çok oyun oynamak, daha çok gezmek istediğinden uykuyu erteliyor, eve gelip de yatağına kavuşma anı, saniyeler sonrası bu halde buluyoruz onu. Ohh iyi oldu sana diye gülümseyerek bakıyorum ben de paşa oğluma.
bu ay ki kontrol notlarını da ekleyeyim unutmadan. Çöp adamım hala 11 kiloyu göremedi. İştah sıfır, 10.900 gr ve 85 cm. boyunda.

İşten arta kalan süreç bize hep tatil. Sizlerin de her günü tatil tadında geçsin inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...