26 Temmuz 2013 Cuma

"Sabaha Kadar"


SABAHA KADAR

Dünya bazan o kadar büyük ki;
Bir noktayım ortasında ne yapsam.
Bazan da o kadar küçülüyor ki dünya,
Devrilecek sanıyorum kımıldarsam.

Hayat o kadar uzun ki,
Öyle bitmez geliyor ki bir an..
Bir de bakıyorum o kadar kısalıyor ki;
Ne çıkar diyorum bir hayattan.

Saadet o kadar lazım ki yaşayana;
Billahi can verir uğrunda insan.
Hem o kadar boş ki mesud olmak,
Gün yüzü görmeden ölenlerin arkasından.

Ben o kadar önemli kişiyim ki,
O kadar iyiyim ki aklım ve düşüncelerimle.
O kadar da fenayım ki ben
Delice niyetlerimle.

Gece, ne kadar karanlık ve sessizsin..
Öyle kaplıyorsun ki yolları, evleri, denizleri.
Hem o kadar aydınlık ve seslisin ki..
Çılgınca coşturuyorsun bizleri.

Sabah; yeni bir dünya gibi geliyorsun;
Öylesine süslü, öylesine saadesin ki..
Sen o kadar güzelsin ki sabah,
O kadar güzelsin ki.

Özdemir ASAF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...