14 Haziran 2013 Cuma

Tarihe Not: Kuzey'in Kreş Kaydı

Ne çok zormuş, o okul mu olsun bu mu olsun diye günlerdir düşünmekten fenalık geldi. Zannedersiniz Kuzey üniversite tercihi yapıyor. Henüz 3 yaşında bile olmayan oğluma kreş beğenemedim. : )) En son iki okul arasında kaldım, zaman geçtikçe daha da zorlanıyordum, sabah karar verip götürdüm evrakları okula.
23 Nisan Anaokulu..
Dilerimiz hakkımızda hayırlı olan sensindir. : ))

Yaz okulu olmadı malesef. Açılabilmesi için 10 kişi olmaları gerekiyormuş. 2 kişiyle kaldı bizim okul. Diğerleri debenzer yöndeydi. Eski bakıcı ablası bakacak inşallah yaz döneminde.

Haftaya yıllık izne ayrılıyorum. Oğlumla ve hobilerimle dolu dolu 2 hafta beni bekler.
Sevgiler hepinize..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...