12 Eylül 2012 Çarşamba

Ponpon Kapı Süsü - İsme Özel - Esmanur

İzin bitti, işimize geri dönüş yaptık, hatta 3 gün bile geçmiş üstünden. Benimle birlikte hastalar da izin kullanmış gibi adım atılacak yer yok hastanede. Sanki beni beklemişler. : ))
Esmanur 6 günlük oldu gün itibariyle. Kuzeye ilk bakıcılık yapan ablası doğum yaptı, minicik Esmanur aramıza katıldı.
Evde kalan yünler değerlensin diye ponpon yapmaya başladım. Sonra bunlardan kapı süsü yapmalıyım dedim. Denizde kullanılan süngerimsi adı sosis olan şeyden kullandım. İkiye bölerek koli bandı yardımıyla simit şekline getirdim. Yaptığım ponponları bağladım.
Altına da keçeden isim yazdım. Esmanur bebeğin odasında yerini aldı bile.
Sağlıkla büyü inşallah güzel bebek.

1 yorum:

  1. Ellerinize sağlık..Renk renk ponponlardan şık bir kapı süsü olmuş..Esmanur'a sağlıklı bir ömür dilerim:)

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...