11 Mayıs 2010 Salı

Kuzey için park yatak seçimi


Kuzey için park yatak araştırmalarına başladım. Mobilyalı bir yatağı daha olacak ama bu yataklarda aklım kaldığı için almak istiyorum oğluma. Son seçimimiz bu resimdeki oldu. Ayrıntıları Pratikev'de, burdan görebilirsiniz. Aynı modelin kırmızı-gri rengi var. Onu daha çok beğendim ama Aliş bu rengi sevdi. Daha çok beğendiğim bir model çıkana kadar oğlumun yatağı bu olacak gibi görünüyor. Bu da dediğim kırmızı-gri rengi.

Kuzey doğduktan sonra güncelleme: Park yatak almadık. Kuzey, 3 ay bambu sepette uyudu. 3 ay 10 günlükken işe başladım. Sallanmak istemeye başladığı günlerdi. Bambu sepeti kaldırdık. Mobilyalı sallanan beşikte uyumaya başladı. Evdeki tadilat sürecinde park yatak kullanmak zorunda kaldım. Arkadaşımın park yatağı vardı. yaklaşık 1 hafta kullandım ama "iyi ki almamışım" dedim. Sallanır olmamasıydı en kötü yanı. Bunu alanların çoğu ikinci bir sallanır yatak almak zorunda kalıyorlar. Tabii çok memnun olanlar da vardır elbet. Ben memnun kalmayan kesimdeyim. Görüntüsü, renkleri o zaman nasıl cazip geldiyse.. : ))
Kuzey 11 aylıkken genç odasına dönüşen babyhope un oda takımını aldık.

4 yorum:

  1. nurcancım çok güzel ama bende çok araştırdım kullanan arkadaşlar gereksiz dediler inan yatağı daha kullanışlı oluyor yine kendin bilirsin.ayrıca renk konusunda erkekler nedense oğullarına kırmızı istemiyor illa ki mavi olacak laf aramızda mavisi daha hoş duruyor

    YanıtlaSil
  2. Bence mavi olan....Kendi yatağı tamam güzel ama hafif sallanan bir yatak her zaman daha kullanışlı olur....Bebek anne karnında sallantıya alışık olduğundan doğduğunda mutlaka sallanmak istermiş ...Ben Kereme önce sallanan bir karyola almıştım daha sonra oda takımı aldık diye 8 aylıkken onu kardeşimin bebeğine verdik...fakat çok ihtiyaç oldu ve odasına birde salıncak aldım hala sallıyarak uyutuyoruz...2,5 yaşına geldi ama....Tabi bunlar naçizane fikrim yinede sen bilirsin arkadaşım...Selamlar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. kuzenim sallanandan kullandı çok rahat etti, hatta bebek yatağından başka yerde uyumuyordu. ben almadım karyola beşik aldı eşim ve yaptığımız en gereksiz alışverişdi.

    YanıtlaSil
  4. Umarim en uygunu bulursun oglusuna, bu arada yaptikalarin bi harika ellerine saglik cok güzel seyler cikarmisin ortaya .. rabbim saglikli bi evlat nasip eder insallah huzuru mutlugu birlikte getirir.. optum canim

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...