2 Mart 2010 Salı

Yardım: Hamilelikte ayak yanması

Başlıkta da yazdığım gibi hamilelikte gün yüzüne çıkan, müthiş sıkıntılı olan, bazen ağlatan, sonra meleğimin varlığını düşünerek "olsun" dedirten ayak yanmalarıma çözüm bilen var mı? bana yazar mısınız?

Cevap: Mustela. Günler sonra, aynı konuyu anneler kulubune yazınca sevgili Hale, bana bir krem göndereceğini yazdı. İş yerinin alt katında eczanede varmış. Mustela'nına ayak yanmalarını önleyen, ferahlatan kremi. Onu sürdükten çok kısa bir süre sonra geçti ayak yanmalarım. Tabii, tek seferde değil. Doğuma kadar baş köşede sakladım kremi. : )

Allah'a şükür hamileliğim boyunca ayak yanması dışında hiç bir ağrı-sızı bulantı çekmedim. Sonuna kadar her şey çok güzeldi, süreç çok keyifliydi.
Allah, tüm hamilelere keyifli, rahat, bol neşeli günler nasip etsin. : ))


4 yorum:

  1. tebrik ederim canim, saglikla dogmasini diliyorum, 12 sene gecti aradan hatirlamiyorum ne yaptigimi, hatta ayak yanmam oldumu onu bile bilmiyorum, ama doktoruna danissan sana daha saglikli bir cözüm sunacagina eminim canim..

    YanıtlaSil
  2. merhaba inşallah sağlıcakla kucağına alırsın bebişini
    benim hamileliğimdede ayak yanmam çok luyordu tuzlu suyla yıkıyordum gece yatmadan önce bide gün içerisinde ayaklarımı biraz yukarı kaldırarak oturuyordum zaten 6. aydan sonra azalmıştı
    umarım tuzlu su seninde sıkıntını azaltır

    sevgiyle kal
    allah bir avazda kurtarsın......

    YanıtlaSil
  3. canım bende olmamıştı o yüzden bilemiyorum.. inşallah çabucak geçer :)

    YanıtlaSil
  4. bende dört buçuk aylık hamileyim ve ayaklarımda mutiş bi yanma var ve napıcağımı da bilmiyorum bilen varsa cvp yazarmı

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...