5 Nisan 2009 Pazar

Yelek Örelim

Orjinal modeli nette görüp beğendim. model kısa boleraydı ama ben değiştirerek uzun halini ördüm.

Yapılış aşamaları:

İp: Nako Supra - BeyazŞiş: 7 numara81 ilmek başladım.4 sıra haroşa. 2. haroşadan sonra 8 ilmek arayla düğme yerlerini açtım. 9 tane oldu sanırım.daha sonra modeli kurdum.. 6+6 yaka için haroşa8 ilmek düz örgü8 ilmek düz örgü (Saç örgüsü için 4+4)2 ilmek ters örgü5 ilmek haroşa16 ilmek düz örgü (saç örgüsü için 4+4+4+4)5 ilmek haroşa16 ilmek düz örgü (saç örgüsü için 4+4+4+4)2 ilmek ters örgü 7 ilmek haroşa5. sıradan sonra saç örgüsünü burmaya başladım. daha sonraki saç örgülerini 10 sırada bir burdum.. Bolera tarzı yerine bir saç örgüsü modeli daha ekleyip yelek uzunluğunda örüyoruım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...