7 Ağustos 2008 Perşembe

Saç Örgülü Süveter


2 ters 2 düz lastikle başladım.
88 ilmek + 4 numara şiş + nako vizon bebe yünü.
9 sıra lastikten sonra örneği kurdum..
6 pirinç + 2 ters + 9 düz(3lü saç örgüsü için) + 2 ters + 6 pirinç + 2 ters + 9 düz(3lü saç örgüsü için) + 2 ters + 12 pirinç + 2 ters + 9 düz(3lü saç örgüsü için) + 2 ters + 6 pirinç + 2 ters + 9 düz(3lü saç örgüsü için) + 2 ters + 6 pirinç..
Üçlü şaç örgüsünü daha önceki roba yapımında anlatmıştım resimli olarak.
Süveter genel olarak güzel olsada yaka kesimini istediğim gibi yapamadım. Söküp yapmayı sevmediğimden yakayı sonradan birkaç ilmekle kamufle ettim. Şimdilik idare ediyor.. : ))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...