10 Aralık 2009 Perşembe

Etkinlik: Süveter Örüyoruz


Birmilyonkalem'in düzenlediği Adıyamandaki engelli çocuklar ve yuvadaki çocuklar için düzenlenen etkinlikten bahsetmiştim. Konuyu gördüğüm gün Altın Örgü'de dostlarımla paylaştım. Onlar da destek oldular sağolsunlar. Zaten bu ilk değil forumda. Her yardım çağrısı mutlaka cevap alıyor orda. Yılbaşı için hazır birşeyler almak yerine adımıza yakışır, eilişi ürünler göndermeyi uygun gördük. Her öğrenciye eşit dağıtılması için yaşlara göre örüyoruz. Süveter,yelek ve bere. Sizler de katılmak isterseniz, boş kalan yaşları söyleyebilirim size.

1 yorum:

  1. şekerim bende bir katkıda bulunmak istiyorum..süveter örebilirim.. yaş bildir bana.. sevgiler..

    YanıtlaSil

Merhaba,
Hoşgeldiniz bloğuma..
Size hitap edebilmem için Adsız kısmına isim yazmalısınız. ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...